Zaterdag 18 mei - Voorbereidingen

18 mei 2019 - Zoetermeer, Nederland

Wat een spanning al bij de reizigers. Allemaal onze visum en vaccinaties geregeld.
We zijn al een groeps app begonnen waar we van alles met elkaar bespreken.

Welke koffers/tassen gaan we gebruiken. Hele apotheken worden er mee genomen en de vrouwen hebben moeite met kiezen uit hun garderobe. Een paar spulletjes voor de bewoners van Oeganda erbij proppen.  Uiteindelijk komen we er vast goed uit en gaan we elkaar helpen aan alle kanten. De laatste spulletjes nog kopen en gaan.

Super veel zin in! Nog maar 4 nachtjes en we gaan op weg naar een andere wereld lijkt het wel.

Groetjes Denise

1. Ton:
    18 mei 2019
    Leuk verhaal Denise, ben blij dat je schrijft “ de vrouwen” want wij mannen, hebben die keuze stress niet😄
  2. Henry:
    21 mei 2019
    Wens jullie een hele mooie en inspirerende reis toe! Veel plezier!
  3. Caren:
    21 mei 2019
    Spannend!! Maar het gaat vast goed komen. Heel veel plezier met alle voorpret en ik ga jullie zeker volgen!
  4. Hein van Baalen:
    21 mei 2019
    Geniet daar, leer van het land, de cultuur en de mensen. Samen met Betty en haar collegae. Blijft mooi dat jullie dit gaan doen.
  5. Ingrid Wijnen:
    21 mei 2019
    Geniet van de onvergetelijke (levens)ervaring die jullie op gaan doen en pas goed op elkaar!
  6. Bouw.leny veenman:
    21 mei 2019
    Wij wensen jullie een fijne reis.
  7. Maurice Smit:
    21 mei 2019
    Een hele goede reis gewenst met wederzijds inspirerende ontmoetingen! Let goed op elkaar en veilig thuiskomen he? ;-)
  8. Sherien Qualm:
    21 mei 2019
    Een goede reis en een hele fijne tijd gewenst! Leuk dat wij op afstand mee mogen genieten van al jullie ervaringen en belevenissen! Geniet er van!
  9. Andy:
    21 mei 2019
    Geniet van deze onvergetelijk reis!!!!!!
  10. Margaret:
    21 mei 2019
    Geniet van alle indrukken en mooi weer
  11. Wim:
    21 mei 2019
    Een fijne mooie en veilige reis ik ga nu een bakkie koffie drinken😁
  12. Arno Mulder:
    Goedemorgen Allemaal,

Vroege vogels ..... spannend vandaag, Ik wens jullie heel fijne reis.✈️

☀️☀️☀️☀️
  13. Wanda:
    22 mei 2019
    Veel plezier lekker genieten stay safe!
  14. Henk van Dam:
    22 mei 2019
    Fijne reis allemaal. Geniet er van.