Vertrekdag

23 mei 2019 - Kalisizo, Oeganda

Eindelijk  het was zo ver 7:15 bij fortune verzamelen en dan ging ons reisavontuur beginnen. Om uiteindelijk het avontuur te kunnen beginnen is wel een vlucht van ruim 9 uur nodig. Met onze eigen KLM is dat goed te doen, ook de vluchtbegeleiding was niet on aardig en Mark had in no time een goed contact gelegd.

Via een tussenstop in Rwanda kwamen we eindelijk op Entebbe Oeganda aan, waar David ( onze chauffeur) ons stond op te wachten. Een warme natte klame lucht van Santalhout, verbrande krant en rode klei zijn de eerste geuren die ik waarheen, volgens vele de geur van Afrika!! We zijn er!  David brengt ons met de bus naar het hotel aan het Victoria meer in Kampala met de naam Yellow Haven. Het hotel heeft speciale kamers voor ons zoals een boomhut, een grot (cave), een toren kamer en twee bijna complete appartementen.

In het hotel even napraten met ranja en Nilebier en toen snel naar de kamer want het is bij half twee en om 7:15 zitten we al weer  aan het ontbijt en komt de eerste dag.

Tot snel groet Joost.

1. Lian van Galen:
    23 mei 2019
    Wat fijn dat de reis goed is gegaan en jullie veilig zijn aangekomen. Ik ben erg benieuwd of jullie een beetje hebben kunnen slapen, maar dat moet haast wel na zo'n lange reis. Ben ook benieuwd naar het eten en alle bezienswaardigheden. Erg leuk om zo op de hoogte gehouden te worden. Heel veel plezier en onwijs genieten daar.
    Groetjes Lian van Galen (moeder van Denise).
  2. Joyce Alexandra en Caren:
    23 mei 2019
    (Tijdens werktijd een reactie.. ;P ) GAAF! Veel plezier!
  3. Mary Bos:
    23 mei 2019
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Leuk om foto's te zien, krijg dan ook n klein beetje indruk v jullie belevenissen.
  4. Dianne Wiarda- van Woerden:
    23 mei 2019
    Wat leuk om jullie ervaringen hier te lezen! En fijn dat alles goed is gegaan! Een hele bijzondere en mooie tijd met elkaar toegewenst!